PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – Yakuza Character Pack
Yakuza Character Pack är här! Nu kan du spela som den japanske skurken Jiro – PAYDAYS egen yakuza. Utöver Jiro innehåller paketet även Yakuza Perk Deck, Jiros mask, närstridsvapnet Shinsakuto-Katana och en Micro Uzi.