PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Wolf Pack
I det nedladdningsbara PAYDAY 2-paketet The Wolf Pack gör två klassiska kupper comeback, nämligen Counterfeit och Undercover. Det har äntligen blivit dags för Wolfs tid i rampljuset, nu när ligan beger sig till Florida för en kupp och till Taxman för en annan. Nu är Bodhi's Pool Repair tillbaka! Utöver de två kupperna innehåller paketet ett granatgevär, en spikpistol som närstridsvapen, två låtar, fyra masker, nya mönster och fler material.