PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – GOAT Simulator Heists
Det nedladdningsbara paketet GOAT Simulator Heists är ett samarbete mellan Coffee Stain Studios och OVERKILL. Vlad har ett nytt uppdrag åt teamet, men saker och ting blir betydligt mer komplicerade när de kommer fram till brottsplatsen... Gör dig redo för en stöt som inte liknar någonting annat! Paketet innehåller även ett nytt hagelgevär, fyra närstridsvapen, fyra mönster och fyra nya material.