PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – Gages Spec Ops-paket
Gage har använt sin erfarenhet som krigsveteran och vapenexpert och valt ut några utmärkta modifikationer. Detta paket med specialistutrustning innehåller ett nytt specialvapen och 12 nya vapenmodifikationer som gör din arsenal ännu dödligare. Moddarna blir även tillgängliga i Card Loot Drop för alla som äger det nedladdningsbara innehållet, efter att de har slutfört en kupp. Gage garanterar att dessa modifikationer passar alla smaker och kan förbättra effektiviteten i strid avsevärt.