PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – Gage Chivalry Pack
Gage Chivalry Pack till PAYDAY 2 är ett samarbete mellan Torn Banner Studios och OVERKILL! Åk till Washington, D.C. och undvik lagens långa arm på medeltida manér med vapen från Gages senaste räd, däribland ett svärd, en morgonstjärna, en sköld och en yxa som alla kan användas i närstridsfacket. Om du föredrar distansvapen kan du använda ett tungt armborst, ett lätt armborst eller en klassisk pilbåge som alla kan modifieras med sprängmedel och gift. Och när ingenting annat fungerar kan du kasta in ett pålitligt spjut som löser det mesta. Se bara till att sikta mellan ögonen! Gage Chivalry Pack innehåller även fyra hjälmar från Chivalry Medieval Warfare samt fyra nya mönster och material med medeltidstema!