PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – Alesso Heist
Det nedladdningsbara paketet Alesso Heist är designat i samarbete med DJ Alesso. Ta dig fram genom Gensec-arenan, antingen i det tysta eller genom ett moln av krutrök, och håll igång showen samtidigt som du försöker ta dig in i Gensecs välfyllda och hypermoderna bankvalv. Alesso Heist har skapats i samarbete med Alesso och bjuder på hans nya låt PAYDAY, adrenalinfyllda strider och nervkittlande smygmoment i hockeylaget Starbreeze Suns hemmaarena. Paketet innehåller även den kraftfulla och stabila revolvern Matever .357, fyra masker inspirerade av Alessos shower, fyra mönster och fyra material.