PAW Patrol: Grand Prix – Skälleborgs-loppet
Redo, rejsa, rädda! Tävla mot världens snabbaste racingvalpar på tre nya banor i Skälleborgs-cupen och kör sex nya fordon i det här nedladdningsbara innehållet till PAW Patrol: Grand Prix. Alla lopp blir ett äventyr i historiska Skälleborg! Se nya filmsekvenser, välj bland nya fordon som inspirerats av filmen Paw Patrol: Redo, rejsa, rädda! och gasa fram längs medeltida slott i din kamp om att kamma hem segern. Med allt flerspelarskoj, alla spellägen och alla valpar från grundspelet, som Tracker, Everest, Rex och ursprungliga PAW Patrol, blir inget lopp för stort för de här fan-tass-tiska förarna!