Path of the Crow
Crow-DLC:t innehåller: Kråkanden, en vän till vår hjälte. Kråkan finns vid din sida i det svartaste mörkret. En ny nivå, The Battlefield. Marken här är full av död och förruttnelse, splittrad och bränd av explosioner och täckt av en dimma full med attackrop. Den här nivån visar alla krigs moder, som du måste kämpa dig igenom. Den nya fienden, The Captain, är en skrämmande motståndare som drivits till vansinne av stridslystnad. Han är beväpnad med en kanon och en sabel, och är ett hot så väl nära som på avstånd. Det nya vapnet, The Mortar, kommer från The Battlefield och skrämmer till och med de som gömmer sig bakom skydd. Den nya välsignelsen, Strength gör att du kan slå ner ståldörrar och få till en rejäl högerkrok på fiender i din väg.