Path of Exile 2 (Spelförhandsvisning)
Det här spelet är fortfarande under utveckling. Det kan ändras med tiden eller släppas som en slutgiltig produkt. Köp endast spelet om du är nöjd med det ofärdiga spelets nuvarande version. Path of Exile 2 är ett action-RPG skapat av Grinding Gear Games som tillhör nästa generation och är gratis att spela. Färdas över den dödliga kontinenten Wraeclast och omge dig med olika kulturer samtidigt som du möter ondskan i många skepnader. Path of Exile 2 har tolv karaktärsklasser, 240 skicklighetsädelstenar, hundratals bastyper av utrustning, en kampanj i sex akter, mer än hundra unika bosstrider, en omfattande epilog som kan spelas många gånger om och mycket mer. Spela med vänner i co-op, cross-play och cross-progression på alla tillgängliga plattformar utan att förlora dina egna framsteg. Mer information om senaste status för spelet, hur du kan ge feedback och rapportera fel finns på pathofexile2.com.