Paket med psykologisk skräck
Psychological Horror Bundle ger dig tre intensiva och reflekterande världsberömda berättelsedrivna skräckfilmer till ett reducerat pris! Burnhouse Lane Burnhouse Lane handlar om Angie Weather, en sjuksköterska med ena foten i graven och som försöker utföra fem omöjliga uppgifter för att vinna tillbaka sitt liv. Det är en berättelse om död, vänskap och evigt hopp att det alltid finns en anledning att fortsätta, oavsett hur illa det verkar. Från Harvester Games, skaparna av The Cat Lady (2012), Downfall (2016) och Lorelai (2019), kommer en helt ny skräckupplevelse som inte bara tar dig till riktigt mörka platser utan också får dig att le, gråta och ifrågasätta livet och alla de saker vi tar för givet. Buddy Simulator 1984 Tack vare nästa generations AI-teknik skapad i det nya operativsystemet Anekom, låter BUDDY SIMULATOR 1984 dig uppleva hur det är att hänga med din bästa kompis! Din kompis lär sig från dig och anpassar sig ständigt efter dina intressen och din personlighet. När du spelar Buddy Similator 1984 hjälper du vetenskapen att ta stora kliv närmare den artificiella intelligensens framtid! Afterdream Gå vilse i en klar dröm och böj linjerna mellan verklighet och fiktion. Använd den konstiga kameran för att navigera genom spökenas mystiska bostad. Hitta syftet med ditt nattliga besök i en levande och drömlik miljö. Navigera på den obskyra platsen befolkad av spöken och samla föremål för att lösa pussel när du går vidare genom den spännande historien. Titta genom linsen på din konstiga kamera och fotografera markerade objekt för att interagera med dem.