Paket med 4 950 Gems
Innehåller 4 950 Gems (varav 780 är i bonus) som kan användas i Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL. Gems är en spelvaluta som kan användas för att köpa kortpaket och accessoarer i spelets butik.