Paket med 1 420 Gems
Innehåller 1 400 Gems (varav 165 är i bonus) som kan användas i Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL. Gems är en spelvaluta som kan användas för att köpa kortpaket och accessoarer i spelets butik.