PAC-MAN WORLD Re-PAC - Jukebox
Ta din PAC-musik till nästa nivå med PAC-MAN WORLD Re-PAC:s jukebox! Ändra bakgrundsmusiken till valfri låt i spelet som du kan lyssna på i spelets hubb på Ghost Island. Jukeboxen har en spellista med mer än 50 låtar, så det finns gott om rytmer för avkoppling och Re-PAC! Tillsammans med spelets kompletta soundtrack finns versioner på engelska, japanska och kinesiska av låten ”We Are PAC-MAN!” *Avstå från sekundär användning eller publicering av låtarna, oavsett om de är betalda eller gratis.