Blizzard EntertainmentSkjutspel
Lämna världen bakom dig i Premium Battle Pass för säsong 12. Paketet innehåller: - Premium Battle Pass + 20 nivåer - Tjäna upp till 80 Mythic Prisms för att låsa upp det mytomspunna utseendet Anubis Reaper eller annat mytomspunnet innehåll - De legendariska utseendena Heist D.Va och Aset Echo - 2 000 Overwatch-mynt Använd Overwatch-mynt för att köpa kosmetiska föremål att anpassa dina hjältar med. Alla som äger Premium Battle Pass kan även använda Overwatch-mynt för att låsa upp nivåer och få omedelbar tillgång till legendariskt och mytomspunnet innehåll. Nivåhopp gäller inte Battle Pass-nivåer över 80 och låser inte upp prestigenivåer. Köper du nivåhopp efter nivå 80 sparas de och används automatiskt när nästa säsong släpps. Mytomspunna utseenden och anpassningar kan köpas med Mythic Prisms från Mythic-butiken.