Overseer paket
Med oändligt tålamod väntar Watchers. Med oändlig visdom ser Overssers till vad som måste göras, när det måste göras. Innehåller: - 5 400 Platinum - Overseer Rustnings skinn (Overseer dräkt, skor, och skydd)