Outward - Pearlbird Pet och Fireworks Skill
Ta med dig din trogna vän på ditt äventyr! Med färdigheten Fireworks kan du lysa upp himlen med fyrverkerier och njuta av en lugn natt i Aurais obarmhärtiga värld tillsammans med ditt husdjur!