OUTFITPAKET SPOOKY
OUTFITPAKET SPOOKY Känn rysningarna och få utlopp för dina spökjägar- och monsterbekämparpassioner med dessa outfits som är perfekta för halloween – eller för spöktimmen året runt! Det här paketet innehåller Just Haunt It!-kappan och fyra inomhusoutfits: Maxidermy, Ragdoll Max, Max Ghoulfield och Max O’Lantern.