Orten Was The Case
Gör dig redo att kliva in i (icke-existerande) skor på Ziggy, en oväntad hjälte från en fiktiv svensk förort. Tillsammans kommer ni att ta på er den skrämmande uppgiften att förhindra en ondskefull plan som potentiellt kan föröda hela världen. Ziggy vaknar en dag med en märklig markering på handen, helt ovetande om vad som hände kvällen innan. Efter några minuter förlorad bland de bekanta gatorna i Orten, hans hemförort, tar en explosion honom tillbaka till exakt där han vaknat upp ögonblicken tidigare... han är fast i en tidsloop. Ge dig ut på ett spännande äventyr där en värld av varierande spelfunktioner väntar dig. Kasta din lina och dra in dagens fångst i den fängslande Fisket i Woodhill. Uttryck din konstnärliga sida när du lägger till din unika graffiti på de livliga tunnelbanetågen, och lämna din prägel på stadsmiljön. Känn adrenalinkicken när du springer genom stadens gator i intensiva polisjakter. Utmana ditt sinne med hjärngymnastik och aktiviteter som kommer att förbättra din kognitiva förmåga och problemlösningsförmåga. Dyk in i en webb av mysterier när du ger dig ut på uppdrag för svar, avslöjande gömda sanningar i hjärtat av Orten. Uppnå inre frid och balans i stunder av stillhet genom meditation, mitt i stadslivets kaos. Ha ett steg före lagen i hjärtklappande scenarier där du undviker att bli fångad av polisen, vilket testar din uppfinningsrikedom. Upptäck gömda fristäder som ger en trygg hamn mitt i stadens djungel. Det här är bara en glimt av de myriad av upplevelser som väntar dig i Orten, en värld fylld med varierande, engagerande spelfunktioner som lovar spänning, utmaningar och stunder av lugn.