Original Ver. Soundtrack Swap
Obs! Välj Music/SFX version från menyn för att använda det här innehållet, vilket får musiken och ljudeffekterna att låta som i 1998 års originalversion av Resident Evil 2. Det här innehållet ingår i Extra DLC Pack. Återbetalningar är inte tillgängliga för dubbla inköp.