Original Soundtrack (Digital Edition)
Original Soundtrack innehåller de 20 originalspår som har arrangerats för det här spelet. Det kan spelas genom att öppna huvudmenyn, gå till Special Content, sedan Music och välja Original Soundtrack. Obs! Det här innehållet är digitala versioner av Official Book (japanska versionen) och Original Soundtrack som ingår i Treasure Box som säljs i vissa regioner. Obs! Det här innehållet ingår även i DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Version-setet. - Det här innehållet går inte att ladda ner som separata filer (pdf, mp3 och så vidare). - Inget av det här går att titta på eller spelas upp utanför spelet. - När du har skaffat de här föremålen får du tillgång till dem i spelet. - Om ett tillägg installeras medan spelet körs blir det tillgängligt när du återvänder till titelskärmen.