Organic Panic
Organic Panic är ett helgalet plattformsspel med helt förstörbara omgivningar och flödesdynamik. Den ofattbara fysiken använder sig av DAFT-motorn (Destructible And Fluid Technology – "teknik för förstörbarhet och vätskor") för att skapa ett unikt och ombytligt spelande. Trä kan flyta och brinna, blixtnedslag kan ledas vidare, isen är hal och kan smälta, vattnet släcker eld, gummi kan användas för att studsa, syra för att lösa upp ... Bemästra hjältar som drivs av de fyra elementen och växla mellan dem för att störta Ostbabyns onda teknikimperium. Slå dig igenom jorden, skapa och förvandla dig till vatten, kontrollera tyngdkraften och sätt eld på alltihop när du strider och pusslar dig igenom 200 enspelarspel, samarbetsspel och banor där spelare spelar mot varandra. Innehåller: – Över 200 nivåer – Växling, Nedräkning, Morfning och andra spellägen – Äventyrsberättelsespel och bonusnivåer – 2–4 spelare i lokalt samarbetsspel – 2–4 spelare i lokalt spel mot varandra – Prestationer – Ledartavlor Den nerladdningsbara versionen stödjer engelska, franska, italienska, tyska, spanska, och portugisiska.