Operation: Spearbreaker
Den här spännande blixtoperationen låter dig iklä rollen som (och släppa ned kapslar med) en elitgrupp i Orbital Drop Shock Troopers – "ODST", som tycker att det bästa sättet att starta dagen är att hoppa ut ur ett rymdskepp och landa mitt bland fiender. I Operation: Spearbreaker-uppdragen får du reda på vad Banished har för nya planer i Atriox pågående krig mot Captain Cutter om kontroll över Ark, och du får kämpa hårt mot fiender för att rädda varenda själ som slåss ombord på UNSC Spirit of Fire. Operation Spearbreaker är ett kampanjtillägg med två uppdrag.