ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Saitama (Black Suit)
Detta är en extra Black Suit-kostym för Saitama. Obs! För att använda innehållet spelar du igenom handlingen och låser upp Saitama. Karaktärens kostym kan väljas innan en strid.