ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Genos (Arms Mode) Outfit
Detta är en extra Arms Mode-kostym för Genos. Obs! För att använda innehållet spelar du igenom handlingen och låser upp Genos. Karaktärens kostym kan väljas innan en strid.