ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Character Pass
Karaktärspasset innehåller följande: - Fyra karaktärspaket som innehåller fyra spelbara karaktärer till spelet - Tre titelpaket (bonus för karaktärspasset) - Tre paket med gester (bonus för karaktärspasset) När du har köpt "ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Character Pass" blir enskilda karaktärspaket tillgängliga att hämta när de släpps.