ONE PIECE World Seeker Extra Episode 3: The Unfinished Map
Spela som Law när han intar scenen som en ny spelbar karaktär i denna extra episod. Medan pirater och marinen samlas för att leta efter Fängelseöns ”skatt”, beger sig Law till en svävande ö i jakten på samma skatt och träffar där den unga pojken Roule. Vad är kopplingen mellan den ofärdiga kartan som pojken ritar och öns mörker? Utforska Skypiea, som svävar ovanför Fängelseön, för att nå slutet av den ofärdiga kartan. [Nytt transportmedel: Karoo] Karoo läggs till som funktion i Ruffys huvudäventyr! Hoppa på Karoo och utforska Fängelseön på ett helt nytt sätt!"