ONE PIECE World Seeker Extra Episode 2: Where Justice Lies
Upplev Sabos förmågor när han intar scenen som en ny spelbar karaktär i denna extra episod. Han beger sig till Fängelseön för att undersöka världsregeringens planer och upptäcker underjordiska gruvgångar. Avslöja konspirationen och mät ut din rättvisa!