ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Path to the King of the Pirates & Soul Map 3
Gol D. Roger, piraternas konung – en man som tog allt världen hade att erbjuda. Sikta så högt du bara kan när du försöker överträffa legenden om honom! *Den här produkten innehåller själakarta 3, som gör det möjligt att skaffa nya färdigheter och höja befintliga attribut och färdigheter över nuvarande gränsvärden.