ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 One Piece Film: Red Anime Song Pack
Ett extra musikpaket som lägger till populära spår från succéfilmen One Piece Film: Red som bakgrundsmusik i spelet. När du har köpt paketet kan du byta vilken stridsmusik du vill ha på skärmen Battle Preparation.