ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Nami Costume "Onami"
Onami-dräkten – en förklädnad ONE PIECE-karaktären Nami bär i berättelsen om Harmonins land. Du får tillgång till den efter att ha klarat Whole Cake Island-berättelsen i Dramatic Log.