ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Luffy Costume "Luffytaro"
Luffytaro-dräkten – en förklädnad ONE PIECE-karaktären Monkey D. Luffy bär i berättelsen om Harmonins land. Du får tillgång till den efter att ha klarat Whole Cake Island-berättelsen i Dramatic Log.