ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Koby's Combat Chronicle & Soul Map 2
Hjälp marinens unga hjälte Koby att klara sig igenom intensiv specialträning! *Den här produkten innehåller själakarta 2, som gör det möjligt att skaffa nya färdigheter och höja befintliga attribut och färdigheter över nuvarande gränsvärden.