ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 DYNASTY WARRIORS Hancock Costume
En Wang Yuanji-dräkt från DYNASTY WARRIORS 9 till ONE PIECE-karaktären Boa Hancock. Du får tillgång till den i alla lägen efter att ha klarat introduktionsscenariot till Dramatic Log och låst upp Boa Hancock som spelbar karaktär.