Få alla tre DLC-paket med spelbara karaktärer i karaktärspasset! Varje DLC-paket innehåller 3 spelbara karaktärer, vilket blir totalt 9 karaktärer. Karaktärspassbonus: Tidig upplåsning av Charlotte Katakuri * Spelbara karaktärer som fås via karaktärspasset blir tillgängliga att ladda ner vid lansering. * DLC-paketen som ingår i karaktärspasset går också att köpa enskilt.