ONE PIECE ODYSSEY Traveling Outfit Set
Innehåller: 〮 Energy Apple x 10 〮 Excite Apple x 10 〮 Golden Jelly x 3 〮 100 000 Berries 〮 Traveling Outfit Set (Luffy, Zoro, Sanji, Usopp, Nami, Chopper, Robin) *Det fullständiga spelet krävs. Uppdatera till den senaste versionen innan användning. *Observera att bonusarna kan delas ut senare. *Innehåll och specifikationer kan komma att ändras utan föregående meddelande. *En del scener och uppträdanden i spelet kanske inte återspeglar kostymbytet. *Bonusar kan erhållas från början av spelet.