ONE PIECE ODYSSEY Sniper King Outfit Set
Innehåller: 〮 Sniper King's Traveling Outfit 〮 Evasion +15 Petit Jewelry 〮 TP Cost Reduction Petit Jewelry Sniper King's Traveling Outfit är en exklusiv kostym för Usopp. När Usopp tar på sig den ändras hans utseende till Sniper King, men rösten förblir oförändrad. *Innehåll och specifikationer kan komma att ändras utan föregående meddelande. *En del scener och uppträdanden i spelet kanske inte återspeglar kostymbytet. *Bonusar kan erhållas från början av spelet.