One Piece Burning Blood - Golden Luffy
Gör dig redo för fighten med nya, exklusiva kläder till Luffy: en otroliga gladiatorrustning av guld! När Luffy skulle anmäla sig till Donquixote Pirates turnering i Corrida Colosseum i Dressrosa, klädde han ut sig till "Lucy". De här guldkläderna till Luffy anspelar på det och lägger till vissa rustningsdelar, samt Fourth Gear-transformationen, och är exklusiva för One Piece Burning Blood. Kräver spelet One Piece Burning Blood som säljs separat.