OlliOlli World: VOID Riders
Skej-ta mig till er ledare – VOID-åkarna har landat i den första expansionen till OlliOlli World! De utomordentligt coola utomjordingarna Sair’Rah, Khehvyn och Pftangxi har anlänt i Radlandia i jakt på skejtprover till den mäktiga Nebulord. OlliOlli World: Void Riders innehåller en ny värld full av utmaningar och rymdinspirerad utrustning att upptäcka i den nya miljön: V.O.I.D. Känn flowet på din resa genom det snötäckta Cloverbrook, grinda i kusliga Sunshine Valley och besök det stormbelägrade Burntrock. Allteftersom du utforskar Radlandia kan du bli bortförd av utomjordingar med den nya dragstrålemekaniken. Sätt landningen och imponera på Nebulord med din utomjordiskt inspirerade stil så kanske du rent av kan bli hans favoritskejtalien! Kick-flippa dig till universums grymmaste platser i OlliOlli Worlds nästa äventyr som sträcker sig bortom stjärnorna. Void Riders är den första av två expansioner till det kritikerrosade spelet OlliOlli World, skapat av studion Roll7 som belönats med en BAFTA-staty och en rad andra utmärkelser. Nyckelfunktioner: ● V.O.I.D. kallar: Flyg fram genom en rad olika nivåer med dina utomjordingskompisar och se en helt ny sida av Sunshine Valley, Cloverbrook och Burntrock. Medan dina alienpolare samlar skejtprover (och norpar kor) måste du klara utmaningarna framför dig för att låsa upp VOID-åkarnas hemplanet: V.O.I.D. ● UFO-jakt: Att ”trotsa gravitationen” får en helt ny innebörd i VOID Riders. Massiva ljusstrålar suger upp allt de kommer i kontakt med... inklusive dig! Ta dina trick till en ny nivå och greppa brädan innan du åker in i strålen. Om du lyckas kommer du kunna använda antigravitationen till din fördel och sätta ännu grymmare trick. Om du sumpar dessa chanser lär du krascha som aldrig förr. Tror du att du klarar det? ● Extradimensionell elegans: Visa ditt sanna jag med dessa kosmiskt coola stilar med allt från alien-inspirerade streetkläder till en ko-onsie. Här finns alla föremål du behöver för gå bortom din egna sci-fi-stil med unika kläder, sköna emotes och balla trick. OlliOllie World: Void Riders är den första expansionen och kan köpas separat eller som en del av OlliOlli World Expansionspass eller OlliOlli World Rad Edition. Spelet OlliOlli World krävs för att kunna spela expansionerna. Se till att inte köpa dubbla kopior.