OG CROW PACK
Insatserna har precis höjts! I denna högoktaniga utgåva måste du bevisa din styrka i några av de hårdaste och mest oförlåtande drag- och gatuloppen över hela USA. Din framgång beror på hur du presterar, din strategi för moddning av din bil, och hur mycket rykte du slutligen tjänar under resan. Den overkliga motorn tar Street Outlaws till en helt ny nivå av visuell trohet med förbättrad belysning, texturer och allt annat! Du kan anpassa din bil, men du kan också anpassa ditt laggarage för att verkligen göra den till din egen, plus att Digital Deluxe-versionen innehåller extra innehåll som inte ingår i grundspelet!