Official Book (Digital Edition, Japanese version)
Official Book (japanska versionen) är full av originalillustrationer av viktiga hänelser från de tre kungarikenas tid, samt helt ny information om karaktärer och diagram över deras relationer till varandra, med fokus på den storslagna berättelsen i det nya DYNASTY WARRIORS, som visas genom en ensam huvudpersons ögon. Du kommer åt den genom att öppna huvudmenyn, gå till Special Content och välja Offical Book. Obs! Det här innehållet är digitala versioner av Official Book (japanska versionen) och Original Soundtrack som ingår i Treasure Box som säljs i vissa regioner. Obs! Det här innehållet ingår även i DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Version-setet. - Det här innehållet går inte att ladda ner som separata filer (pdf, mp3 och så vidare). - Inget av det här går att titta på eller spelas upp utanför spelet. - När du har skaffat de här föremålen får du tillgång till dem i spelet. - Om ett tillägg installeras medan spelet körs blir det tillgängligt när du återvänder till titelskärmen.