Of Flesh and Faith
Den gratis ’Of Flesh and Faith’ DLCn är ett kärleksbrev till till fansen av Battle Brothers efter en resa på nästan sex år tillsammans. Den expanderar spelet med två nya startscenarier att välja för ditt legosoldatskompani - Oathtakers och Anatomists - som formar din kampanj från början till slut. Dessa ursprung kommer med unika mekaniker, ny utrustning, nya karaktärsbakgrunder, deras egna storyhändelser, och även var sitt skräddarsytt baner. Upplev totalt mer än 50 nya händelser i spelet! Innehåller: - Oathtakers - Följ lärorna av Young Anslem, slåss för rättfärdighet, och svär eder som tilldelar fördelar och nackdelar till dess att de är uppfyllda- - Anatomists - Avancera din forskning även om de undviker dig för det, dissekera dina fallna fiender, och uppfinn nya sätt att göra dina män kraftfullare. - Nya baner - Lyft två nya baner som tematiskt passar de nya ursprungen. - Ny utrustning - Klä dig med stil med ny utrustning som passar ditt ursprung. - Nya händelser - Upplev mer än 50 nya händelser under din resa.