Oddworld: New 'n' Tasty - Scrub Abe Costume DLC
Klä upp Abe i den här unika Oddworld-dräkten. Av med det gamla vanliga höftskynket och på med de här häftiga trasorna som bara Abe kan göra rättvisa!