Nytt uppdrag - 'Where the Cat and Wolf Play...'
Utforska en bortglömd by och upptäck dess skrämmande hemlighet. Ta reda vem eller vad som slaktade byborna och använd alla dina witcher-färdigheter för att ge dig på denna mystiska kraft.