Nuclear Nourishment Outfit for Toxic
Toxic såg att Dust och Ashes hade potential och började jobba på West Shine City Hospital för att ta reda på mer om vem Dust var innan han tappade minnet. Hon kunde inte hitta honom i patientregistret, men däremot snubblade hon över en del hemligstämplade medicinska experiment. Forskningen struntade hon i – det hon ville åt var den högteknologiska utrustningen de använt och sen gömt undan i en underjordisk anläggning i South Shine City. Hon började leta och till sist, mellan stora kärl fulla av ryggrader som knappast tillhört människor, hittade hon det hon sökte: speciell utrustning för ett speciellt ändamål.