Detta särskilda Ninjutsu DLC låser upp nya Ninjutsu för din originalninja. Kalla på en jättelik trägolem och förstör dina fiender, precis som First Hokage! Inkluderar: - Ninjutsu: Wood Style: Wood Golem Jutsu (Attack Type) *När du laddat ned detta innehåll öppnar du spelet och går till Inn > Gift Box > Add-Ons i byn Lövgömman i onlinelobbyn. *Detta innehåll är endast kopplat till Ninjutsu. Det innehåller inga nya VR-mästare eller Training Rank-belöningar.