NTBSS Special Ninjutsu - The Piercing One-Fingered Thrust of Hell
Detta extra Ninjutsu DLC låser upp en ny Ninjutsu för din egen ursprungliga ninja. The Piercing One-Fingered Thrust of Hell tyglar Lightning Style Chakra för att släppa lös en vass stöt med ett finger – precis som Third Raikage! Innehåll i detta DLC - Ninjutsu: The Piercing One-Fingered Thrust of Hell (Attack Type) *När du laddat ned detta innehåll öppnar du spelet och går till Inn > Gift Box > Add-Ons i byn Lövgömman i onlinelobbyn. *Du kan använda din köpta Ninjutsu så fort du får innehållet. *Detta innehåll är endast kopplat till Ninjutsu. Det innehåller inga nya VR-mästare eller Training Rank-belöningar.