Detta särskilda Ninjutsu DLC låser upp nya Ninjutsu för din originalninja. Överväldiga dina fiender genom att explodera i ett moln av ånga, som är en av Second Mizukages Water Clone Jutsu-favorittekniker. Innehåller: - Ninjutsu: Steam Imp (Ranged Type) *När du laddat ned detta innehåll öppnar du spelet och går till Inn > Gift Box > Add-Ons i byn Lövgömman i onlinelobbyn. *Detta innehåll är endast kopplat till Ninjutsu. Det innehåller inga nya VR-mästare eller Training Rank-belöningar.