Detta särskilda Ninjutsu DLC låser upp nya Ninjutsu för din originalninja. Skapa en mur av guldstoft som skadar dina fiender och tvingar dem bakåt, precis som Fourth Kazekage! Innehåller: - Ninjutsu: Magnet Style: Gold Dust Great Burial (Defense Type) *När du laddat ned detta innehåll öppnar du spelet och går till Inn > Gift Box > Add-Ons i byn Lövgömman i onlinelobbyn. *Detta innehåll är endast kopplat till Ninjutsu. Det innehåller inga nya VR-mästare eller Training Rank-belöningar.