Detta särskilda Ninjutsu-DLC låser upp nya Ninjutsu för din originalninja. Tygla kraften hos Chakra of Three Tails och skicka en stötvåg för att spränga bort dina fiender! Innehåller: - Ninjutsu: Host Transformation: Three Tails (Defense Type) *När du laddat ned detta innehåll öppnar du spelet och går till Inn > Gift Box > Add-Ons i byn Lövgömman i onlinelobbyn. *Detta innehåll är endast kopplat till Ninjutsu. Det innehåller inga nya VR-mästare eller Training Rank-belöningar.