Detta särskilda Ninjutsu DLC låser upp nya Ninjutsu för din originalninja. Bekämpa dina fiender ur deras blinda vinkel med Flying Raijin Jutsu, precis som The Second Hokage! Innehåller: - Ninjutsu: Flying Raijin Slice (Ranged Type) *När du laddat ned detta innehåll öppnar du spelet och går till Inn > Gift Box > Add-Ons i byn Lövgömman i onlinelobbyn. *Detta innehåll är endast kopplat till Ninjutsu. Det innehåller inga nya VR-mästare eller Training Rank-belöningar.